Podmínky  studia

Aktualizováno 31.7.2022 

Obchodní podmínky LH-studio, IČ: 01063944

  • 1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem masážních a regeneračních služeb ve LH-studio, IČ: 01063944 Lyudmylou Herman (dále jen provozovatel), na adrese Veveří 456/9 , Brno 602 00, a kupujícím či uživatelem poskytovaných služeb (dále jen klient).
  • 2. Provozovatel poskytuje masážní a regenerační služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů o odborné způsobilosti k vykonávaným činnostem.
  • 3. Při nákupu dárkového poukazu, permanentky, telefonickém objednání či on-line rezervací poskytovaných služeb projevuje klient svůj souhlas s obchodními podmínkami provozovatele.
  • 4. Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při učinění objednávky či uzavírání smlouvy o poskytnutí služeb. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (náklady na internetové připojení, telefonní hovory, sms) si jako Klient hradíte sami.   
  • 5. Termín poskytnutí služby je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky na tel.: 605 357 140  nebo pomoci rezervačního systému.  Dohodnutý termín je pro klienta závazný. Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy klienta rezervuje příslušný čas a prostor na poskytovanou službu a předepsanou temperaci studia. Pokud klient na dohodnutý termín nedojde, služba se považuje za využitou. Klient souhlasí se zaplacením 100% ceny propadlé rezervace. Hodnota zaplacené služby je nevratná. 
  • 6. Klient může předem telefonicky či SMS zrušit svoji rezervaci na danou službu. Nejpozději ovšem do 48 hodin telefonicky (nebo SMS) před začátkem  služby. Pokud tak neučiní, služba se považuje za využitou. Klient souhlasí se zaplacením 100% ceny propadlé rezervace. Hodnota zaplacené služby je nevratná.
  • 7. Dostaví-li se klient max. 10 minut po dohodnutém termínu, bude poskytnuta služba ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Při pozdějším příchodu bude po klientovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši 100% ceny rezervované služby, případně bude rovnou odečtena z hodnoty dárkového poukazu.
  • 8. Poskytované služby mohou být odmítnuty pokud se:
  • klient se dostaví na poskytovanou službu se zjevnými příznaky infekčních onemocnění;
  • klient se dostaví na poskytovanou službu v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek;
  • klient se dostaví na poskytovanou službu se zdravotními problémy, které jsou v kontraindikaci s poskytovanou službou;
  • klient se dostaví na poskytovanou službu v nevyhovujícím hygienickém stavu;
  • klient se během telefonického objednávání vyjadřuje nepřístojným způsobem.
  • 9. Poskytované služby mohou být předčasně ukončeny, pokud se:
  • během poskytování služby u klienta objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění;
  • během poskytování služby u klienta objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek;
  • během poskytování služby u klienta objeví zjevné příznaky zdravotních problémů;
  • během poskytování služby bude klient přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem.
  • 10. Studio není zařízeno na přítomnost dětí, dětských kočárků, psů a jiných zvířat, ve studiu není čekárna.
  • 11. Studio poskytuje standardní časový komfort. S ohledem na ostatní klienty studia se očekává odchod každého klienta do 10-ti minut po skončení služby.
  • 12. Osobní věci a cennosti si klienti odkládají v místech prováděné služby. Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před zahájením služby, během služby i po ukončení služby neručí.
  • 13. Klient je před poskytnutou službou srozumitelně obeznámen s poskytovanou službou, je informován o zdravotních rizicích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne službu podstoupit, dává tím jasně najevo svůj informovaný souhlas k masáži nebo podepíše informovaný souhlas s provedením masáži . 
  • 14. Každý klient je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Poskytovatel služeb nenese žádnou odpovědnost za případné zdravotní komplikace, které vzniknou zákazníku v důsledku jím před výkonem služby neohlášených či zatajených potíží, kterými klient trpí.   
  • 15. Ceník poskytovaných služeb je k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele. Všechny ceny jsou konečné, provozovatel je neplátcem DPH. 
  • 16. Cenu služby uhradí klient poskytovateli  služeb po skončeni  výkonu služby bezhotovostně  nebo v hotovosti v prostorách studia . Provozovatel vystaví fakturu (účtenku) za poskytnuté služby. Při rezervaci on-line poskytovatel služeb může (ale ne musí) požádat klienta o platbu předem na dálku, prostřednictvím své platební aplikace
  • 17. Reklamaci je klient povinen uskutečnit bezprodleně. Reklamace musí věrohodně souviset s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po klientovi.
  • 18. Pokud pojde ke sporu mate právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce.
  • 19. U dárkového poukazu (ne voucher se slevového portálu) s uvedenou hodnotou lze přesný druh a rozsah poskytovaných služeb dohodnout při sjednávání termínu návštěvy, nebo před zahájením poskytované služby. Popis jednotlivých služeb najde klient na webových stránkách studia.
  • 20. Dárkové poukazy jsou vydávány buď s uvedenou hodnotou, nebo na konkrétní druh poskytované služby. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.  
  • 21. Dárkový poukaz je platný, pokud nebyla vyčerpána jeho hodnota, nebo neuplynula lhůta jeho platnosti. Lhůtu platnosti nelze prodloužit.
  • 22. Při nákupu dárkového poukazu na dálku klientu bude zaslán digitální obsah ve formátu pdf na sdělenou elektronickou adresu jako příloha mailové správy. Klient se zavazuje neposkytnout obsah dalším osobám a bere na vědomí, že digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné je bez mého výslovného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalšími osobami.
  • 23. Vstupem do provozovny vyjadřuje klient souhlas se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny pracovníka studia.
  • 24. Osobní a citlivé údaje klienta jsou považovány za důvěrné informace a nejsou poskytnuty třetím osobám. Osobní údaje jsou užívány pouze pro činnost provozovatele. Klient souhlasí se spracovaním svých osobních údajů: jméno a příjmení, telefonní číslo, informace o zdravotním stavu , přip. E-mail, DIČ. Osobní údaje ponechané po dobu poskytnuti služby.
  • 25. Klient souhlasí že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
  • 26. Vezměte prosím na vědomí, že jsem oprávněna tyto VOP jednostránně měnit, pro klienta však vždy platí text podmínek účinný v okamžiku objednávky. Tento text ve formátu PDF obdržíte jako přílohu mailu potvrzujícího objednávku, jde-li o objednávky zaslané prostřednictvím prostředku komunikace na dálku. 
  • 27. Platné znění těchto VOP je i v tištěné podobě k dispozici v prostorách studia.
  • Toto znění VOP je účinné od dne 31.07.2022.    
© 2012-2024 LH-studio. Veveří 456/9, Brno, 602 00
IČ: 01063944 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky